Rekrutteringsmesse og ny stillingskampanje i mars

I forbindelse med rekrutteringsmessa BLI MED HIT! Møre og Romsdal som arrangeres i Oslo om våren og i Trondheim om høsten, har Sunndal Næringsselskap en koordinerende rolle rundt deltakelse fra Sunndal og for å synliggjøre mangfoldet i stillinger og Sunndal som et attraktivt sted å jobbe.

Her er litt informasjon om vårens messe og stillingskampanje.

Sunndalsdelegasjon på BLI MED HIT! i Oslo i 2023.  

BLI MED HIT! i Oslo 31. mars

31. mars arrangeres jobb- og rekrutteringsmessen BLI MED HIT! i Oslo for fjerde gang, i regi av næringsforeningene i fylket. Se informasjon på blimedhit.no

Fra Sunndal er både næringsliv og kommune representert, og vi planlegger også denne gangen et eget «Etterpålag» der utflytta sunndalinger og andre interesserte inviteres til å møte oss i en uformell ramme. Etterpålaget er et spleiselag mellom deltakende bedrifter.

Dersom du er interessert i å delta på Bli med Hit og/eller Etterpålaget, eller har spørsmål, ta gjerne kontakt.

Informasjon om BLI MED HIT-stand og påmelding her.

Stillingskampanje

I forbindelse med BLI MED HIT! legger vi opp til en felles stillingskampanje for bedrifter i Sunndal, for å presentere mangfoldet og mulighetene for jobb, inkludert mulighetene for jobb til to.

Stillingene presenteres på en flyer som vi har med til messa i Oslo, samt på nettsida Jobb i Sunndal — SUNS og på sosiale medier.

Informasjon om/lenke til ledige stillinger som er aktuell å ha med i mars-kampanjen, sendes til sigrun@suns.no innen 24. mars.

Stillingene må ha søknadsfrist etter 31. mars for å være med i oversikten, så planlegg utlysningene etter dette om det er mulig.

Det kan også være oppfordring til åpne søknader om det ikke er konkrete stillinger utlyst.


Vær med å markedsføre arrangementet!

Vi er avhengig av at mange bidrar til å spre ordet til aktuelle i Oslo og omegn som kan være nysgjerrig på en arbeidsfremtid i Sunndal.

Messen og etterpålaget er selvsagt gratis for interesserte.

Informasjon og påmelding til messa.

 

Forrige
Forrige

Relanserer Sunndalkonferansen med fire nye eiere om bord

Neste
Neste

Sluttrapport for forprosjektet “Sirkulære Sunndal-Industrielle symbioser”